Dinsdag 1 april - Aankomst in Israël en naar Arad - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Agaath Hordijk-den Hertog - WaarBenJij.nu Dinsdag 1 april - Aankomst in Israël en naar Arad - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Agaath Hordijk-den Hertog - WaarBenJij.nu

Dinsdag 1 april - Aankomst in Israël en naar Arad

Door: Agaath Hordijk-den Hertog

Blijf op de hoogte en volg Agaath

01 April 2014 | Israel, Tel Aviv

Busreis naar Schiphol:
Tot onze grote verrassing hadden we een chauffeur die familie is van meerdere reisgenoten. We hebben hem dus maar op de kiek gezet.
De reis verliep verder heel voorspoedig. We vertrokken wel iets later dan gepland, maar dat mocht de pret niet drukken. Tijdens de vlucht hadden we een prachtig uitzicht op de aarde!
Het welkom met de gids, Daniëlle Milner, was hartverwarmend! Onze chauffeur voor de komende tien dagen heet Moses. En Moses bracht ons dus naar de woestijn, nl. naar Arad.
De busrit naar Arad duurde twee-en-een-half uur. Daarna hebben we heerlijk gegeten en zijn we vervolgens naar onze kamers gegaan.
Helaas kwam kort daarna het bericht door dat een vriendin van een echtpaar dat met ons mee is, deze dag was omgekomen bij een ongeluk net voorbij de Kiltunnel. We besloten om de andere reisgenoten de volgende morgen hiervan te berichten omdat meerdere reisgenoten deze vrouw kenden.